dissabte, 24 de novembre del 2012

Flors liles per la Sara


El dia 14 d'Abril la Sara i l'Àlex es van casar. Després que la Sara estigués buscant un detall pel seu cabell i no trobñes res que l'hi convencés, em va demanar si li podria fer alguna coseta, així va ser, molt contenta em vaig posar mans a la obra. El dia de la boda, a part de que ella anava preciosa, vaig tenir el privilegi de poder complementar el seu cabell amb aquestes flors de color lila a joc amb les seves sabates.
  -->
I com tot bon regal ha d'anar envoltat d'un bon embolcall, així que l'hi vaig fer una capseta a conjunt amb les flors.
La capça està feta amb paper original del Nepal, ja veureu altres treballs meus realitzats amb aquest tipus de paper, el trobo preciós. 




Ja veureu altres núvies a las que he pogut fer els complements del cabell...

Així que si esteu en procés de trobar un detall pel cabell i no trobeu res, potser us puc fer un cop de má!









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada