dissabte, 28 de setembre del 2013

Llibre firmes Dani i Alba

Ja fa un mes que la rutina ha tornat. Però no per mi, ara estic a Herrnhut, un poble perdut d'Alemanya estudiant en una escola d'art i missions, si aneu al meu blog "Des de Herrnhut" sabreu més. Per aquest motiu estaré desapereguda uns mesos, però encara tinc alguns projectes realitzats que no he mostrat així que els aniré posant!

El primer és un llibre de firmes pel casament de l'Alba i el Dani, una parella molt especial que necessitaven un llibre molt especial, pensat i fet expresament per ells. 







Vaig utilitzar una técnica que m'encanta que és l'estampació. Jo mateixa vaig fer els tampons. El paper de la portada és un paper que prové de la India, a mi em va semblar preciós. 

 

Espero que us hagi agradat i ja aniré pujant més post!

(Per cert les fotos no les vaig fer jo, tot i que també faig foto no em vull emportar el mèrit d'una feina que no he fet jo)

1 comentari: