dimarts, 5 d’agost del 2014

Fusta reciclada per decorar

Tornant de tants mesos a fora em van venir ganes de canvis en la decoració de casa, però sense poder gastar molts diners. Així que vaig haver d'exprimir la meva imaginació!


El penjador que tenia no era funcional! Així que vaig deicidir introduir una mica més de la meva passió per la naturalesa i els boscos, i fer un penjador amb unes branques!






Feia temps que volia tapar un embellidor metàl·lic lleig de la xemeneia amb fusta, així que vaig reciclar uns palets i els vaig convertir en això! 




I per acabar, també vaig reciclar una capsa antiga de vins, per fer una làmpara, que per si mateixa també és una estanteria i on es pot posar el que vulguis, com per exemple una espelma... 






Espero que us hagi agradat! Els pròxims canvis estaran en el meu estudi! Però mica en mica... Ja ho sabeu, si voleu renovar la decoració o necessiteu idees, no dubteu en preguntar a mixomoixaines! 




1 comentari: