dimecres, 3 de juny del 2015

La serigrafía, un món per descubrir

Fa bastants mesos que no publico cap post, però he esta bastant entretinguda. Ja fa una mesos que estic aprenent serigrafía, i la veritat, m'he enamorat d'aquesta técnica.

Aquí us deixo alguns dels projectes que he fet a través del que estic aprenent. La técnica l'he aprés sobre paper, tela i fusta, però la tela sempre ha sigut el meu gran atreient.

Una técnica que m'ha encantat aprendre i que m'és molt útil pels projectes que tinc en ment, és el rapport.


També he provat amb fusta i aquest va ser el resultat, un lloc on penjar les fotografíes de la gent que ens visita.


I amb el mateix dibuix em van encarregar un regal de boda. 



I d'aquí ppc us explicaré més projectes que he anat fent de serigrafia molt interessants! La veritat és que amb aquesta técnica se m'ha obert una porta molt gran!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada